Zwrot towaru przez Paczkomaty® InPost

Do zwrotu paczek używamy Paczkomatów InPost.

Jak działa zwrot przesyłek?

1. wypełnij formularz zwrotu na stronie szybkiezwroty.pl

Dla opcji "Wybierz swój sklep internetowy" wybierz z listy Packeta Group.

    Wypełnij wszystkie dane (imię i nazwisko, telefon, e-mail oraz powód zwrotu).

    Ważne: pole "Numer zamówienia" zawiera kod przesyłki zwrotnej.

2. Następnie otrzymasz od InPost specjalny kod (SMS-em i e-mailem), który wpiszesz w dowolnym widocznym miejscu na paczce.

3. Przynieś paczkę do dowolnego Paczkomatu InPost.

4. wprowadź kod za pomocą klawiatury na wybranym skrytce lub zeskanuj kod QR, a następnie umieść paczkę w skrytce, która się otworzy.

 

I gotowe! InPost odbierze przesyłkę i dostarczy ją do naszego sklepu Garage-store.pl

Reklamacje towarów zakupionych w sklepie Garage-store.pl

1. 89/2012 Dz.U., kodeks cywilny i ustawa nr 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów, w brzmieniu późniejszym (zwana dalej "ustawą") i ma zastosowanie do towarów konsumpcyjnych (zwanych dalej "towarami"), w stosunku do których w okresie gwarancyjnym (zwanym dalej "reklamacją") realizowane są uprawnienia kupującego z tytułu odpowiedzialności za wady.

2. Sprzedawcą w rozumieniu niniejszej procedury reklamacyjnej jest przedsiębiorca Václav Cempírek, z siedzibą w Hředle 167, 267 51 HředIe, nr ID: 62471066. Kupujący oznacza osobę, która dokonuje zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego https://garage-store.pl

3. Reklamacja oznacza zawiadomienie przez Kupującego o wadach towaru dokonane bez zbędnej zwłoki po stwierdzeniu przez Kupującego takiej wady.

4. Wadliwy Towar oznacza stan, w którym Towar został dostarczony Kupującemu w jakości i wykonaniu niezgodnym z odpowiednią normą lub przepisem prawnym lub celem, do którego jest zwykle używany.

5. Okres gwarancji na towary wynosi 24 miesiące.

6. Kupujący może zgłosić uzasadnione roszczenia w jeden z powyższych sposobów:

poprzez wypełnienie poniższego formularza na stronie internetowej

pocztą elektroniczną na adres: info@garage-store.pl

pocztą na adres Václav Cempírek, Hředle 167, 267 51 HředIe

7. Składając reklamację, kupujący jest zobowiązany do przedstawienia dowodów na to, że:

na żądanie e-sklepu kopię dowodu sprzedaży towaru (paragon fiskalny lub potwierdzenie zapłaty za towar),

reklamowanego towaru wraz ze wszystkimi akcesoriami,

opis wady.

8. Prawo do reklamacji z tytułu rękojmi wygasa w przypadku:

Zużycia rzeczy przez normalne użytkowanie,

Uszkodzenia przez żywioły (np. wodę, ogień lub piorun itp.),

Uszkodzenia towaru podczas transportu (to roszczenie należy rozliczyć bezpośrednio z przewoźnikiem).

9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za takie wady, które powstały w wyniku nieostrożnego obchodzenia się z towarem, gwałtownego mechanicznego uszkodzenia towaru przez Kupującego, obchodzenia się z produktem niezgodnie z zalecanym sposobem obchodzenia się z produktem wskazanym na etykiecie z tą informacją.

10. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie naprawiony bezpłatnie na rzecz konsumenta. Jeśli będzie to wada nieusuwalna, towar zostanie wymieniony na nowy. W przypadku wymiany rozpoczyna się nowy okres gwarancji. W przypadku uznania reklamacji przez Sprzedawcę, Sprzedawca zwróci Klientowi koszt odesłania reklamowanego towaru.

11. Reklamacje należy przesyłać wyłącznie zwykłą pocztą "Listem poleconym" lub bezpłatnie za pośrednictwem Zásilkovna.cz "Asystent reklamacji". Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

12. Za obopólną zgodą Sprzedawcy i Kupującego reklamacja może zostać zaspokojona poprzez udzielenie rabatu, zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.

13. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca odeśle towar do Kupującego, na koszt własny Kupującego.

14. Termin załatwienia reklamacji, w tym usunięcia wady, następuje bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu 30 dni kalendarzowych, chyba że strony postanowią inaczej. Termin ten liczy się od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu konsument ma prawo do wymiany wadliwego towaru lub odstąpienia od umowy sprzedaży.